De senaste dagarna

I torsdags åkte jag hem från härliga åre! Det var såklart strålande sol när vi åkte hem -.- Vi tog en sväng förbi åre choklad fabrik och sen väntade en 8 timmars lång bilresa. Åh, det är så långtråkigt!!! När vi äntiligen var framme så väntade pappa på oss och Emelie fick lite fler packet eftersom det var hennes födelsedag. Haha, hennes födelsedags-middag blev donken.

I Fredags så var jag hemma på morgonen och sen började jag ta mig in till stan för att köpa min biljett och träffa upp lite kompisar innan AVICII!!! Jag har varit så himla fram och tillbaka men det var i onsdagskväll som en av mina kompisar som frågade om jag ville hänga med dem och jag som trodde att alla mina friends var bortresta hade fel! Så jag fixade biljett, som blev sjukt krongligt men det löste sig tillslut!
Kvällen var helt otrolig! Det var sånt drag!! Åh alla killar O.O, lol! Som många utav er säkert redan vet så rasade en utav plattformerna (levels) och flera skadades och fick åka till sjukhus, men det märkte ingen på dansgolvet ellet på andrap plattformen av. Vi bara såg att alla som stod där var tvugna att flytta sig. Jätteläskigt!!!! Men jag är så glad att jag gick för det var en kväll som ingen där kommer glömma!
Wehooo, rmm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback