Hjärtat i hallsgroppen

Ja du ibland önskar jag att det var jag, nej nu ska jag inte ljuga. Hela tiden önskar jag det.

Vet inte riktigt vad det uttrycket står för om jag ska vara helt ärlig men just nu har jag den känslan. Bokstavligen. Ligger hemma och är sjuk. Har inte feber eller så men har ont i halsen och är helt utmattad. Känns som att jag ska falla ihop så fort jag reser mig upp, ush ush! Käns som att jag har en stor klump i halsen också (bokstavligen, inte nått jädras ordspråk nu utan for real). Det var igår som jag verkligen var helt nere och sen gick jag och tränade, wtf, varför gjorde jag det? Så imorse var jag helt död. Nu har man ju ställt fram klockan också så det kan ha varit det. Det possitiva är att jag känner mig redan lite bättre :)
Har försökt plugga lite kemi också men det går åt hellsike... Ska ta en sväng med Pennan och sen se om jag kan få lite mer plugg gjort! Hoppas ni andra har en härlig Måndag, Au revoir ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback