Måste piggna till

Ligger i sängen efter att ha varit vaken någon timme. Igår var det ganska ovärt vilket jag blev lite besviken på :'( Sen skulle vi dra till en kille på Lidingö och sova där men jag kände mig sjuk så jag skippade, vilket jag ångrar nu så j**la mycket (!!!!) Snackade med Li som berättade om hur det var och jag får panik, hur kunde jag vara så himla trååååkig. Så nu försöker jag tvinga Li och Joanna att vi ska dra dit nästa helg, lol.

Idag är det plugg som gäller! Wehåå nu kör vi!! Ska även försöka ta mig till gymmet, man blir faktiskt pigg utav att träna och imorgon kommer jag inte kunna gå på balettenb utan bara Jazzen för jag måste göra ett skolarbete så känner att jag verkligen bör träna idag, vet bara inte när :/
Hoppas ni alla får en härlig söndag, Be Kind to each other ♥
Gammal egobild med en otroligt ren datorskärm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback