Nu blir det sådär igen

Hej kära readers! lol.
Okej men förlåt nu blir det sådär dålig update igen, men det blir så när jag inte är hemma och bloggappen inte funkar...

Igår drog jag till Lidingö med Joanna, Li och Eliza. Vi skulle till en kille som hette Jacob som tydligen hade fest men så mötte vi upp några boyz som inte skulle få komma in, så vi försökte hitta någon annan som hade nått men det verkade vara lite dött... Men kvällen blev faktiskt helt okej, ganska ovärd men sköna människor! Kom hem vid ett och gick upp halv nio. Segt som fan, men men.
Resten av denna dag spenderade jag med Anna och Sophie i stan! Hur härligt som helst!! Fick med mig lite saker hem men skulle också ha köpt en kavaj men den fanns inte någonstans (typ) i min storlek. Blev så himla ledsen, för den var så otroligt fin! Måste hitta den! Nu sitter jag och äter min middag helt ensam i mitt hus, fast nej jag har ju puppi, så jag försöker få tag på några vänner och se vad dem gör. Känner mig jätteensam! Planerna för ikväll är otroligt oklara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback