söndag söndag söndag

Ojoj nu är det söndag igen. Vll verkligen inte ha skola imorgon! Jag har haft det så soft i två veckor nu, först EV veckan innan lovet som var super chill sen lov! Jag orkar inte!!!! Har haft det så sjukt kul dem senaste dagarna, vill verkligen inte tillbaka to reality, lol! Har lärt känne Joanna och Li dem senaste dagarna och gud så sköna dem är, haha vi har haft så jädrans kuul! Har ett x antal bilder på min mobil efter helgen men vissa personer *host skulle döda mig om dem kommer fram. Vi hade ju en liten konversation i morse... okej nog om det! Nu ska jag ut i det härliga vår vädret med papi och gå på en långpromenad. Hoppas ni alla får en härlig söndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Li

Haha,bilden! Sööötis, jätte glad över att vi lärt känna varandra!! Olivia hälsar heeej <3

2012-03-04 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback