Spotify acount delat på tre systrar = inte så bra

Jag är då den som äger vår Spotify. Det var jag som fick den av pappa + att jag betalar (?) hälften enligt mig och pappa. Men det tycker inte mina systrar. Så så snäll som jag är så har de fått mitt lösen så när jag inte lyssnar får dem lyssna. Det avtalet har dem följt, i alla fall i början men inte nu! Jag får den nästan aldrig utan att jag behöver kämpa med tålamodet utav att dem ska ge upp! Och nu har de dessutom övertagit MINA spellistor med deras låtar! Ibland blir det bara för mycket. Dessutom när låtarna är dåliga. 70% av våra facebook mejl är: den är min, snälla jag pluggar, gym går först, bara lite till osv osv. Nu har min äldsta syster precis lagt till en låt på min lista som jag inte gillade först (kändes som punk) men nu är den faktiskt bra! Man får lyssna lite på den så blir den bra! Det var det, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback