trött på att plugga? Ja, jo det kan man säga.

Thillivippen! Sitter ensam i mitt hus med min sötaste vovve och försöker plugga... Förstår inte matten. Kan heller inte få hjälp med den för ma och pa är borta och Pao som skulle hjälpt mig kunde inte :'( fml jag är körd! Så nu sitter jag och pluggar historia ist! Har nämligen prov i det på måndag och oj så spännande! Fast egentligen så tycker jag att historia blir roligare ju närmare det är till nu. Vi ska ha om första världskriget och det var ju bara för 100 år sen så då blir det mer verkligt än när man snackar om grejer för 800 år sen som man ändå inte fattar något om... Aja här får ni otroligt vackra bilder på en trött tjej! Happy hour lol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback