Det borde vara riktigt tråkigt...

... för er att läsa den här bloggen just nu för det enda jag skriver om är mitt plugg. Men det är det enda som händer i mitt liv (nästan) just nu. Har pluggat hela kvällen och försöker mata in så mycket som helst av fysiken i min hjärna men man vet aldrig om man verkligen har förstått förn man sitter där på provet. I och med att jag sov ett tag i eftermiddags så är jag inte så jättetrött nu, vilket käns skönt för då får jag in mer i hjärnan. SKa i alla fall försöka ta mig till sängen nu. I allmänt så har mitt liv (oj vad poetiskt) gått i vågor idag. Jag tänker ofta på den där cirkeln som hon gör i I rymden fins inga känslor, den där hon berättar att ens humör går runt i en cirkel. Den är verkligen sp sann. Jag ska försöka hitta en bild och visa den för er men det verkar inte finnas någon på nätet...
här är en som beskriver ganska otydligt, men om ni har sett filmen förstår ni nog vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback