If you give up you will never get it

Idag har det varit bättre väder än igår, vilket fått lilla mig att må bättre direkt. Jag har haft skola men i och med att det är tisdag så är det estetdag. Slöjd+gymnastik+hemkunskap. Sprang två runder i skogen på gympan och på hemkunskapen fick vi göra muffins och skriva utvärdering, otroligt skön dag.

Efter skolan skyndade jag mig till tåget för att åka till Mariatorget där jag gick på en provfilmning. Det var ändå en-två månader sen så det var kul att gå på en igen! För något år sen var det en period då jag gick på en i veckan, jag fattar itne hur jag fick så många möjligheter men sabbade alla, haha bra freddie bra. Jag hoppas att det gick bättre den här gånge, vilket jag tror det gjorde! Nu jädrans nu kör vi!
Resten av kvällen har jag spenderat till att skriva utvärderingar, det är typ det enda plugg jag har den här veckan nu innan vi slutar. Jag har dock en stor labb imorgon på kemin som jag också pluggade lite till men känner att jag kan det ganska bra. Så för någon timme sen satte jag mig och rensade lite på we heart it. Det behövdes. Rusikigt jobbigt men otroligt skönt nu efter.

Nu är det en genomgång av kemin sen bums i säng!
Godnatt lovies ♥
Image0013361434906938o2fs1_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback