Miss Dior

Hejsan schnyggosh!
Solen skiner och livet leker. Jag har börjat använda meningen Livet leker när solen steker väldigt mycket, och vet ni varför? Jo, för det är typ sol hela tiden! Slutade klockan 12 idag och stannade kvar i skolan för att äta lite lunch med le friends. Tog mig hem vid halv 1 och efter det gick jag en lång prommis med Pennan i solen. Satte på mig shorts och en munkis, käner at det är dags att få lite bränna nu asså.

Dagen kommer jag spendera med en massa plugg inför mitt mateprov på fredag och jag ska även sola. hehe. Ska försöka kombnera lite men man ser ju itne så mycket på datorskärmen när man sitter i solen (!!!). För att det här inte ska bli ett allt för tråkigt inlägg så hade jag tänkt visa upp min nya parfym. Fick den av mamma förra veckan men har bara inte visat er den ännu. Jag ääääälskar parfymer och har som en liten samling. Det är så otroligt viktigt att lukta gott tycker jag. Nykomlingen i samlingen heter Miss Dior.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback