Nu blir det långt innan jag skriver om det igen

Igår var vi och fick en glimt av One Direction innan dem stack hem. Det är ganska så ovärt det tror man i och med att vi hade stått där i 6h och väntat, blivit klämde, behövt flytta ner hela gatan och massor med dåliga nyheter. Men vi gav inte upp. När de där glimtarna av dem kommer så betyder det så otroligt mycket och man glömer direkt allt annat. Det är helt underbart. Jag fick inga bilder tyvärr.

Dagen tog inte slut där utan vi såg även Bill Skarsgård!! Så jävla snygg han är. Jag och mina vänner skäms ju inte alls för andra människor så vi skrek: DU ÄR SÅ JÄÄVLA SNYGG! Alla glodde (vad hade man förväntat sig att folket skulle reagera, vi bor ju i sverige...) men vi brydde oss inte för så reagerar vi när någon snygg människa kanske inte alltid när en snygg människa går förbi, och det är otroligt härligt. Hahah, men jag lovar, han är sjukt snygg! Jag hann, ganska suddig :/ Det blev en dag full av kändisar, sedan såg vi även lilla Danny. Såpass faktiskt! Söder är ganska så fullt av kändisar har vi kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback