Paul is in the house

Tjaba Tjena Hallå! Läget? Pauline här. Jag ligger atm bredvid Freddie på hennes golv och klagar på allt som går att klaga på. Vi vill somna och vakna upp på Bahamas med balkongen precis vid havet. Men det vet vi ju alla att det inte kommer hända. Det regnar ute och ändå ska kämpen Fred ut och springa nu! Själv ska jag iväg på ett himla möte som jag är så otaggad på så det inte ens finns ord för det. Jag känner lite att jag vill avsluta mitt liv ett par dagar men det ska jag inte. För det finns saker som måste göras, oavsett om man vill eller inte. För att hitta något positivt så har jag ingen tandställning längre. Men bara för att hitta något negativt också så har det lett till att jag har börjat läspa. Hoppas ni får en fin lördag i detta underbara väder! Pusshejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback