sammanfattning av min måndag

Min dag igår var helt galen. Först på morgonen så hade jag matteprov, vilket gick helt ok. Sen hade jag en SO redovisning och efter det fick jag reda på att jag skulle skriva en inlämning med en deadline på 1h. Det var lite stressigt sådär. Jag cyklade hem fort som attans och fixade till mig lite, cyklade ner till tåget med Ami och Soffi och drog in till stan. Guess what we did? Vi såg One direction! dem är här i Sverige för att jobba på deras nya skiva. Vi stod där i flera timmar. Vi lackade på alla directionators och små barn som inte ens kunde uttala killarnas namn direkt!! Men allt gick som planerat, jag visste att alla småbarn skulle dra vid sju för dem inte fick vara ute längre och så var det också! Sen kom Liam ut för att handla på SevenEleven och då blev det kaos. Vi var inne på 7/11 och hörde alla springa och skrika så vi rushade ut (!!!) han och hans livvakter drar sig igenom alla och in  butiken och låser dörren. OM vi bara inte skulle gått ut!!! Aja, när han kom ut sen igen så rörde vi vid hans arm, haha! Vi stod där i flera timmar till och vid elva på kvällen kom de ut. Bilderna blev jättedåliga men det var det bästa någonsin. Jag fick en high-five av harry, han såg att jag verkligen sträckte ut handen och så nuddade han precis! Det var så coolt för alla fans (som var kvar då, typ 70st) var helt tysta. Vi hade blivit tillsagda att om vi skulle hyperventliera skulle kullarna bara hoppa in i bilen och dra. Det var helt tyst, alla shyyshade varandra, haha! Niall ba: wtf? Dem förstod inte riktigt vad som hände.

Nu sitter ja och slår på tangenterna och skyndar mig att äta upp för att hinna med tåget in! Vi tänker passa på för dem åker hem idag så vi vill bara ha en sista glimt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback