Valborg för feen

Den här dagen har bara varit på topp. Älskar sånna dagar. Jag gick upp tidigt och gick ut för att springa. Var sjukt snabb tjej efter och duschade sen bytte jag om och sminkade mig på 5 (!!!) min. För att jag och A skulle hinna till tåget. Vi åkte in till stan för att shoppa lite och sen efter ett tag kom även S in. Vi var inne i stan till typ fyra. (Visar i ett annat inlägg vad jag köpte). Sen vart det valborg, wehå! Jag skulle ha gått på min träning men jag pallade verkligen inte, jag ville ha roligt med vännerna istället! Jag får ta och öva på danserna tills om en vecka.. Kvällen började med middag hos underbara Anna med massor med härliga tjejer. Efter det tog vi oss till brasan vid vattnet, baracuda. Var där ett tag med le girlz, drog sedan och träffade ett gäng killar. Fekkenation. lol, nej nu ska vi inte överdriva. okej jag ska upp typ 10 (!!) imorgon så nu måste jag sluta. Puss på er alla valborgs le fezterse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback