28 november 2012

Hej hej! Soffi klagade på min bloggning, eller var det mickis, jaja jag vet jag måste blogga mer... Men jag har inte tid! Den här veckan har jag/ har haft engelska läxa, historia läxa, matte test, biologi test, fysik prov och franska läxa. Och jag kan säga er det är inte små läxor....! Nästa vecka är bara värre.. Samt att alla öppnahus är i farten så man måste planera in de också. Aja nog om mitt plugg jag blir bara deprimerad av att tänka på det! 
 
Snö idag! Trevligt eller inte? Jo men det var okej om man bortser från vägen hem från bussen men jag fick sällskap av S och barnen. Det blir bättre sen när det ligger ett lager och inte bara slask. Det får faktiskt komma snö nu, det är tillåtet ;). Tycker inte om när det kommer för tidigt men nu är det perfekt. Inför advent och allt! 
Vovsingen i februari i år. En aning mycket snö, hennes ben syns inte ens.. ♥

Kommentarer
Postat av: S

Det var jaaag kör på nu :)))

2012-11-28 @ 17:48:48
URL: http://swedensophie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback