4 november 2012

Nu har det varit lov i en vecka och jag har tagi lov från både skola och blogg som ni märkt. Jag har varken haft tid eller ork till bloggen så det har nog inte varit så många klick in hit inte.
 
Vad jag har gjort under lovet? Jo, måndagen ägnande jag åt träning och plugg. Tisdagen blev det träning och lite plugg samt en provfilmning. Senare på tisdagen så mötte jag upp kusinvitamin och åt mysig middag och kollade på filmen Bitchkram. Riktigt bra svensk film! Många svenska filmer är verkligen inte bra men tonårsfilmer brukar vi svennar ofta lyckas med. Sen på onsdagen började det. Köandet. Jag och Mikaela satt från onsdageftermiddag till fredagmorgon och köade för att få bästa platser till One directions konsert i början av maj nästa år. Vi fick sällskap av Andrea och Anna också. Och gissa om vi var glada när det var över! Vi lärde även känna flera nya tjejer som var riktigt trevliga. När jag kom hem på fredagen så mådde jag inte bra över huvudtaget. Jag mådde illa, var trött, hade ont i magen, kände mig varm och ville helst av allt bara gå och lägga mig. Men jag och Anna hade biljetter till X-factor genrepet så det var bara att skynda sig iväg igen. Jag förstår inte hur vi klarade det... Lördagen tog jag min välförtjänade sovmorgon. Till frukosten bestämde jag mig till att ha en halloween middag för tjejgänget under kvällen. Det blev då först någon timmes plugg sen åkte jag iväg för att handla allt behövande. Kvällen blev riktigt lyckad! Idag har jag sovit (!!!), tränat och bäst av allt träffat filurerna Linn och Douglas. Vi tog oss en brunch på Saturnus och sen gick vi runt lite i stan. Jag och mamma åkte även till mormor och kusinerna för att gå till morfars grav. Vi åt alla middag tillsammans och hade en trevlig tid. Nu sitter jag här hemma med plugg upp till öronen men ska snart sova. Cred till alla er som orkat läsa denna text. Adios! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback