Bloggtrött

Som ni märkt så har jag inte bloggat på några dagar. Jag vet inte vad det är men ibland (som ni kanske märker) så blir jag bara bloggtrött och orkar typ inte bloggar. Får ingen motivation. Jag älskar att läsa andra personers bloggar och har flera jag klickar in mig på varje dag. Men nu fick jag lite motivation så tänkte visa lite vad jag har gjort de senaste dagarna. 
Brunchat på underbara Saturnus med härliga Fanny, Emilie, Klara, Sophie och Anna. (Vi hade fullt upp i att äta och skratta så det blev inte så många bilder). 
 
Ätit på middag med tjejerna på Beirut Café. 
 
Ätit brucnh igen. Men denna gång för pappa som present av min syster.  Ja ni ser bilden sista bilden, sockerchok för min del.
 
Kollat på denna film...vidrig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback