EMA's 2012

Lite mindre än en månad kvar nu. Åh vad jag längtar. Det kommer bli så sjukt häftigt! Önskar att jag skulle kunna vara där. Jag ska bannemig se till att någon gång vara med i antingen EMA's eller VMA's. skriv upp på Bucket list! De som jag har röstat på
 
Female Artist: 
Taylor Swift
Jag tycker hon är så himla härlig. Hennes musik är så skön att lyssna på och hon är otroligt Down to Earth för att vara 22 år genom att hantera den stora uppmärksamheten som hon har fått. Taylor vote from sweden here!
 
Best New:
One direction
Det är ju klart, directioner here! Ingen fråga om saker. 
 
Best Rock:
Coldplay
MIn kärlek till deras musik är magisk. Jag har alltid varit ett Coldplay fan och kommer nog alltid att vara. De är så otroligt musikaliska och talangfulla. 
 
Best Male:
Justin Bieber
Jag har ju faktiskt varit ett fan en gång i tiden så jag känner att jag var tvungen att ge honom en liten röst.
 
Best Alternative:
Lana Del Rey
Jag avgudar hennes coola röst och hennes musik är så annorlunda..
 
Best Fans:
One direction
Nu ska vi fasiken ta hem det här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback