Min lördag

God morgon bloggen! Läget? 
 
Igår var det den bästa dagen på veckan, lördag. Började dagen med ett rejält bodypump pass, vilket kändes otroligt skönt. När jag kom hem blev jag på lite dåligt humör för min familj var lite jobbig, heh. Men jag och mamma åkte iaf in till stan sen. Jag skulle titta på ett par stövlar, en jacka och ett par jeans. Jag hittade en riktigt snygg kappa på Topshop som fick hänga med hem och även två till saker därifrån. Vi fick sen lite brottom för vi skulle iväg till en släkting som fyllde 90 som hade storfika. Så det  bar av i bilen. Regnet öste ner men det var lite mysigt i bilen ändå. Jeansen och skorna ska jag och pappa åka och kolla på någon dag i veckan när vi får tid. 
 
När jag kom hem sen så väntade jag in min kära vän Linn. Vi hade inte setts på evigheter så vi planerade in en sleepover at my place. Det var härigt att se vännen igen och vi hade det så himla bra. Cycklade (ja i ösregnet) med paraply till mataffären och köpte med oss gosaker och middag för att sen slappa i soffan framför tv:n. Haha den cyckelturen var så sjukt annorlunda. Träffade även på en lite oväntade person i mataffären vilket var lite jobbigt, heh. No comments. Vi blev otroligt mätta och gick och la oss vid 01. Vi hade då sett Hawaii 5.0 (sjukt bra, de är så snygga) och Bröderna Karlsson (åh man mår dåligt för det är riktigt jobbigt att se alla misstag de inte bör göra, haha). 
 
Hade helt enkelt en skönt Lördag! Nu är det söndag och Linn har tagit sig hem. Ska sitta och plugga nu och försöka så in ett träningspass. Världens bästa kompis har jag precis sagt hejdå till. Kommer sakna henne till tusen. Även om det bara är tre veckor... ♥
 
 
(Bilder lånade från Linn's blogg) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback