My new love

Hej hej bloggers! Sitter här med pluff upp till öronen. Har haft massor med plugg och hade en filmanalys att skriva idag PÅ lektionen. Vilket inte gick bra alls. Kunde inte få till meningar eller handling över huvudtaget. Gick piss.
 
Veckan (hittills) har inte varit på topp men jag har en nyhet! Jag har börjat bli av med alla mina crushes (tjohoooo). Det går bra nu, kan jag säga! Jag hatar att jag alltid får crushes, lol.
 
Aja nu ska jag fortsätta med mitt plugg men istället för att lägga in en bild på alla mina skolböcker här, som är extremt oinressant och tråkigt för er att se, så tänkte jag lägga upp en bild på min nya och trogna crush. Som alltid kommer att finnas där för mig. Avokadon. Det är bara för gott! ♥
Tumblr_ld7rv8czcc1qzr98mo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback