hemma igen

 
Laddade ju upp lite bilder från resan förut! Jag har haft det så himla bra. Verkligen bäst! Jag vet att tjejerna också har haft det! Saknar Carro i mängder redan och det kändes så konstigt att inte vakna upp bredvid henne (hade ju sovit och gosat med henne hela helgen) haha okej nej sluta tänka så där Sophie och Anna, i know what you are thinking!  Anton får fasiken ta och sluta upp med att sätta det där i våra små huvuden. Juste vi träffade ju Anton! Det var så himla kul att se honom igen, han var sig lik. haha! 
 
Idag så har jag inte kunnat prata, min röst har varit helt borta och jag har bokstavligt talat druckit te HELA dagen. Var lite svårt att göra vissa uppgifter på svenskan där vi skulle disskutera iom att jag inte fick fram ett ljud så fick jag skriva istället. I det stora hela har dagen varit bra men jag saknar Belgien och Carro. Vem vet, jag kanske börjar på internatet där? haha!
 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag har saknat dig!!!

2012-09-25 @ 12:32:58
URL: http://Http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback