Molekyler och joner.. vad är skillnaden?!?

Sitter och försöker förstå mig på lite kemi... går inge vidare...! Jag kan lova er en sak och det är att jag INTE kommer välja naturlinje i gymnasiet. Fy fasiken! Hade finbesök av Amy förrut, vi skulle plugga. Dagen har varit riktigt bra! Fick två grymma nyheter i loppet av 30 sekunder. Jag kan avslöja ena och det är att jag ska vara med  en reklamfilm på torsdag, wehå!!! Så glad! Jag vet inte om jag nämnde det men jag var på en casting förra veckan och han ringde upp mig idag (på min stenåldersmobil) och berättade att de valde mig. Jag blev super lycklig! 
 
Ikväll ska jag försöka komma iväg till gymmet. Har gjort den största delen av mitt plugg så känner mig ganska chill. Imorgon har jag även sovmorgon till 13.00 (!!) så ska upp och träna sen ska jag och tjejerna bruncha. Visar upp de andra skorna ikväll! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback