Quiet

God dagens söta ni! Idag har jag behövt vara riktigt tyst. Min röst måste bli bra igen och jag måste vara rädd om den för annars kommer den att bli förstörd livet ut. På fredag har jag orientering som jag verkligen måste vara med på. Så nu måste jag ta hand om mig och ätat mycket glass (japp det kommer jag vara duktig på) och dricka mycket te. Dagen allt som allt har varit bra och nu sitter jag och Amy och pluggar/inte pluggar (ami). Ska senare visa er vad jag köpte i Bryssel. Nu ska jag återgå till mitt pluggande. Ska även troligtvis skaffa tumblr. Vi får se! Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Pauline

ååååh ja jag vill se vad du har shoppat!!! Åh ja skaffa tumblr, de e naaajs

2012-09-25 @ 19:29:35
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback