since bad things come in three

det slog mig just nu. Jag är stressad, nervös och så irriterad. Igår tappade jag min lånemobil i marken så nu har den spricka över hela skärmen och jag kommer att behöva betala runt 1000:- . Först min iPhone som är på inlämning och nu det här. Vad kommer härnäst?! Jag får alltid sån här panik och den här känslan i magen när det händer sånna här saker...! Åh jag får panik! Jag vill bara ha min mobil och så är allt detta över med allt krångel... Den har varit inlämnad i 2,5 veckor snart. Jag vill så ha den till nästa helg då jag åker till bryssel. Kan inte ha med mig den här saker till mobil, som jag inte ens vet hur man smsar med... FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback