Days that have passed

Hej fina vänner! 
Fick precis ett sms av min vackra vän Anna som vill att jag ska blogga, haha. De har varit på mig ett tag nu så det kanske är dags nu. Pluget är slut för denna vecka så det finns tid nu. 
 
Senast jag skrev så la jag upp bilder från mitt påsklov, och nu är det snart sommarlov, det är sjukt vad tiden går fort. Jag vill inte ha sommarlov. Jag vill ha sommar men inte sommarlov. Jag vill inte splittras från alla. Jag tror nog att jag och bästisarna kommer hålla ihop ganska bra men bara tanken på att inte träffa alla, inte se vissa personer någonsin igen och inte ha de jobbiga lektionerna längre får mig att verkligen börja uppskatta tiden som är kvar och göra det bästa av tiden. Det är som de säger " You don't know what you go, until it's gone", inte för att jag har blivit av med denna underbara tid ännu men jag känner hur den börjar rinna ur mina händer. Det är dags för livet att få ett nytt kapitel men är jag redo? Jag har alltid trott det men nu kommer man verkligen komma ut ur sin comfortzone och ta tag i sig själv. Gymnasiet väntar. 
hahaha i början av sjuan togs denna bild!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback