Oh- rey 2013

Sportlovet kom inte en dag för tidigt. Att ta en paus var verkligen behövande. Och jag menar det verkligen när jag säger lugnet före stormen. Efter sportlovet har jag prov varje vecka fram till påsk och inlämningar + läxor gör inte veckorna lugnare. 
 
Jag spenderade två dagar hemma med vänner innan jag satte mig i bilen med Mamma, Pennie och kära syster Emelie för en 8h lång bilresa. Var det segt? Svar, ja! Vi kom i alla fall upp till Åre till en riktigt god middag och ett trevligt hotellrum. Första dagen (i måndags) var det jättefint väder och vi alla tog oss upp på fjället för att åka längdfärdsskidor, inte min favorithobby men det var fint väder och jag hade inget bättre för mig eftersom jag inte känner så många här uppe. 
 
I tisdags hade Louise och Celine kommit upp och jag tog mig ut i backen för att möte upp dem. Tyvärr var vädret inte så bra men vi hade kul ändå! Idag har jag endast gymmat, pluggat, ätit lunch på torget, besökt omtalade Åre Chokladfabrik och fixat med balkomitéen. Har varit en riktigt skön lovdag. 
 
Allt som allt har jag haft några riktigt sköna dagar med massor av god mat, skidåkning, några gympass, fint umgänge och så har jag fått viktiga saker gjorda. Imorgon sätter vi oss i bilen på väg hem igen. Tur att vi har laddat på med Åre Choklad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback