something about the way you move

God dagerns solstrålar! Det är inte särskillt mycket sol ute men vi får hoppas på att den kommer och hälsar på snart igen. De senaste dagarna har jag inte mått bra alls. Jag började bli sjuk i lördags, då jag på gymmet kände mig helt svimfärdig och orkade inte med ett dugg. Sen dess har det bara blivit värre. Jag kunde inte sova mycket inatt på grund av min onda hals och täppta näsa... usch! Jag har varit tvungen att gå till skolan, eftersom att det är så mycket just nu som jag verkligen inte kan missa, men i måndags stannade jag hemma och sov. Jag tror nog att jag kan ha blivit sjuk på grund av sömnbrist dessutom. Jag har verkligen sovit lite den senaste tiden. 
 
Nog om min sjukdom! Nu ska jag gå och göra lite middag och hoppas på at bli bättre! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback