Årsresumé 2012 #2

Under sportlovet var jag i Åre. Jag avslutade februari och började mars där. Även under sportlovet så var jag på Aviici. Efter det började jag hnga mycket med tjejerna Li och Joanna. Efter lovet var jag på tjejmiddag hos Johanna som fyllde 15, super trevligt! Hade då på mig mina ny acne jeans (syns inte på bilden) och min odd molly blus. Systern kom hem från London en kort tid också. Mars var en månad med start på många relationer, minnen och vänner. 
 
April månad, äntligen är våren här! Jag följde med familjen till Gotland över påsk. Tog det allmänt lugnt och gjorde dem extremt goda och vackra cookiesarna ni ser på bild 4. Träden i kungsträdgården blomstrade ut och jag var där flera gånger med mina vänner för att njuta av värmen. Det var mycket plugg inför betygen men jag klarade av det! April var en riktig start på våren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback