Årsresumé 2012 #3

Svenska sommaren började komma på sturt! Jag fick en fotochock och gick ut för att fota. vi hade hemkunskapsprojekt, jag fick en känsla om att jag älskade stockholm och Sverige under en dag (jag har aldrig upplevt en sådan känsla förut) och bäst av allt var One directions besök. Detta var fyra snabba saker under den härliga månaden Maj 2012. Jag mår bara så bra på sommaren och våren. Allt är så härligt!
 
Och så vart sommarlovet här! Den här månade fick 6bilder eftersom jag inte visste vilka jag skulle välja! Bästisen fick en suprise några dagar innan födelsedagen med firande av vänner, hade en solig brunch med Emelie, Hanna och Pao, Sofie från skåne kom upp och hälsade på under några dagar, Sophie fyllde år, jag och den blonda figuren på bilden var servitriser på en studentmottagning och sista bilden min vackra Linn fyllde 15! 
Juni=SOMMAR! ÅH vad jag vill att denna månad ska komma fort till mig igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback