When nothing goes right, go left

Lite så känner jag mig just nu.Och vet ni va? Det funkar riktigt bra!! Så länge jag känner att jag mår bra, så är jag nöjd över det. Haha som jag sa till min kära "Jag känner mig som en frånskild människa, jag kan göra vad jag vill!" Sen börjde våra drömmande planer starta igen.
 
Nej men eftersom att jag har varit på så bra humör idag så vill jag berätta lite om min dag. Jag började vid 08.30 med NO. Satt med Edvin och Felix och typ snackade genom oss de vanligtvis sega 4 timmarna. Åt lite okej lunch, men var på bra humör och kände mig lätt som en fågel, haha gud vilka metaforer. Hade gymnastik med bugg på schemat. Om man får roliga partners, med speciella personligheter, ja då kan man ha riktigt kul! Jag och Julia försökte vara så snälla som möjligt mot pojkarna som dansade med  oss, haha nej okej vi skrattade mest åt hur situationen låg till. Nu nämner jag inga namn här inte. Jag tog mig hem och käkade lite mellis. Mmm vad jag älskar min müsli och vaniljyoghurt, smaskens. Åkte iväg på ett möte med familjen och sen bar det av till gymmet. Som jag längtat! 
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. För min del ska jag krypa til sängs. Och sen en sak till! Jag ser att jag har lite nya följare, skulle vara så kul om ni vill lägga en kommentar och säga vart ni kommer ifrån eller om ni känner mig -> säg det! Jag blir så nyfiken =) Pussar ♥
 
windspray:

i actually need this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback