For your information


Godkväll bloggen!
De senaste dagarna har livet bara rullat fram. Jag har haft massor i skolan men även haft tid för vänner. I fredags hade jag en jättemysig middag/kväll med Pao. Kände att det verkligen behövdes en sådan kväll då bästisarna bara kan sitta och prata om allt och inget. Vi båda blev sjukt trötta så det blev inte så sent. Tur att man bor så nära varandra! Matchen behöver vi väll inte ens nämna... vi såg de sista 15 minuterna och det var nog de mest "spännande" av hela matchen hörde jag sen. 
 
Lördagen tillbringade jag i stan med att sälja one direction biljetter (moneeey), träna och plugga lite. Lördagen tillbringade jag på Lidingö med vackra Linn. Vi hade en såndär kväll som jag kan tänka mig att vi kommer ha om 30 år, då man bara kommer över och sitter och fikar och dricker te (och olagligt stora mängder av glass). En skrattkväll som det alltid blir när vi är tillsammans (och douglas är väll emd på ett hörn ibland... haha nej skojja douglas du var saknad). 
 
Idag då? Plugg, plugg, plugg och sen en one direction biljett såld! Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej har du kvar någon 1D biljett :) är i såfall intresserad av 2 stycken :)

Svar: Hej, tyvärr så är alla biljetter sålda!
Fredrika Ulff

2013-04-04 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback