No body said it was easy, no one every said it would be so hard

Godkväll fina vänner och främlingar. 
Ny vecka, nya mål. Denna vecka ska jag verkligen få plugg gjort och göra rusikgt bra ifrån mig på inlämningarna + provet. Kul början på ett inlägg va, plugg? Ja men det är lite så mitt liv kommer se ut nu fram till sommaren. Plugg, plugg, plugg, lov, plugg, plugg, bal!, plugg och SOMMAR! Jag rivstartade denna vecka med att köra igång Svenska nationella muntliga och det gick riktigt bra, tjoho! Hoppas att min lärare tyckte samma sak. 
 
Nog om plugg!
Jag har tagit lite paus från allt plugg nu på kvällen. Eftersom att jag verkligen inte kan plugga efter klockan 21 (min hjärna stänger av sig själv) så är det viktigt att jag hinner med allt plugg innan dess och gör alla lata saker sen. Jag har surfat runt lite och blivit inspirerad. Tänkte visa er lite bilder jag fallit för! Pussar ♥
way2fab4you:

official-stylenanda:

Stylenanda ships to worldwide
STYLENANDAhttp://www.stylenandaen.comhttp://www.facebook.com/stylenandaen

♡♡♡♡♡MORE HERE♡♡♡♡♡

Behind the Curtain at the New York City Ballet photographed by Henry Leutwyler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback