Summer is coming

734161_435715253182826_675360535_n_largeTumblr_lu4pvllcun1r5wxzxo1_500_large
Oj vilken härlig tid det har varit på sistone. Sol, vänner, summar känslor och nerlugnande på plugg för livet mycket mycket bra! Nu i skolan har vi Elevens val och jag har musikproduktion med tjejerna. Vi har under hela torsdagen och fredagen dansat och övat inför uppvisningarna veckan efter nästa. På måndag, tisdag och onsdag är det också träningar och sen är det kristehimmelfärd. Denna korta tid som är kvar på högstadiet är riktigt sorglig och jag vill inte sluta. Balen närmar sig, barakuda närmar sig, klass splittning närmar sig och alla känslor håller på att välla över. Man märker i skolan att alla har börjat känna av att det är riktigt kort tid kvar nu. De flesta tar vara på tiden så gott det går. Jag längtar inte till sommaren. Jag vill stanna tiden. Jag vill gå i skolan (utan plugget). OM jag har några läsare här som är yngre än jag så kan jag meddela att ni verkligen måste ta vara på tiden ni har, ta bilder, skratta, bilda vänskap och ha kul! Det går för fort för att man ska ha tid till att tjura. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback