just because you don't want to be like them doesn't mean you have to be like that


Jag har haft en ganska konstig dag. Känslorna har varit lite blandade och för att summera dagen så kan rubriken säga det mesta. Jag har sånna jobbig känslor som är "jag vet inte hur jag känner" känslor...

 
På eftermiddagen gick jag över till grannen James som fyllde 2år. Så himla gullig. Han är Engelsk och hans föräldrar är underbara. Jag ska börja sitta barnvakt och James tycker om mig redan. Traktorn på bilden är en tårta som mamman gjorde till kalaset. Det var nänligen mängder av barn överallt och den här tårtan var väldigt intressant för alla. Själv blev jag sjukt imponerad. Hon hade gjort den helt själv! 
 
Nu ska jag snart äta och sen sticka iväg till gymet, förhoppningsvis. Pussar♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback