Det bästa som finns när man är sjuk

Hedliga svenska pannkakor. Har nog inte ätit det på, jag vet inte hur länge. 
När jag vaknade imorse så kändes det som att jag inte ens hörde alarmet för att jag avr så trött. Jag somnade om och mamma väckte mig halv  8 (en halvtimme innan jag skulle gå). Det blev att jag var tvungen att skynda mig men jag var så trött så det gick inte. Jag kände mig som en zombie. Väl i skolan (försenad) så kände jag bara hur all trötthet kom i en storm och jag fick jätteont i halsen och blev svettig av värme. Fick ingen fokus och mådde piss. Valde att ta mig hem igen och väl hemma åt jag glass och sen gick jag och la mig. Drömmde konstiga drömmar och var orolig för att sova för länge. efter 2h vaknade jag och satte på ett alarm på halv två. Så nu är jag vaken och har sovit i 4 h. Underbart! Mår lite bättre men är forfarande seg och trött. Jag hade lovat Sophie att hjälpa henne med att hämta hennes barnvaktsbarn idag så nu drar jag mig iväg. Kommer nog bli en tidig kväll för mig. Hoppas ni mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback